Morgondagens program

Dagen gick i samma spår som altid, komplett med mattrubbel, men åtmsintone ahndlade jag ltie mer den här gången så jag klarar mig imorgon utan att handla igen. Och ikväll blir det fisksmörgåsar, yayy. That's the good news. The bad ones: jag åt upp mina 46 kex på 3 dagar så nu har jag inga mer. Stackars mig. Den som räknar ut hur många kex det blir per dag, is inte ens. Dom är små, men förskräckligt goda och jag ahr inte unnat mig själv godis sedan jag flög hit. Imorgon blir det lite mer action, ska åka över til San Diego på morgonen och där gå på deras årliga Fall back festival i The Gaslamp Quarter som är ett historiskt distrikt i San Diego. Hade tänkt åka färjan över men insåg att det är söndag så åker tyvärr inte gratis. Det ändrar också lite på mitt porgram då jag inte måste vara där så länge om jag inte vill. Det hela börjar kl.11, men pågår fram till kl.16. Får fundera lite hur jag gör, men börjar säkert där så jag har energi att släa runtpå min kamera och sedan finns det flera andra saker jag vill se i San Diego inom kinda gångavstånd som USS Midway som tar 20 minuter att gå till och Seaport village som tar 10 minuter att gå till. år se vad jag hinner/orkar med och om jag äter före eller efter jag far eller eventuellt där. Allt är som ni hör ännu aningen oklart. Insåg just att jag på tisdag har varit här i två veckor. Crazy. Tiden har flugit iväg. Hjälp, har bara 2 veckor kvar här. Och inatt avslutas daylight saving time för i år och vi får därmed vintertid. Kortare dagar är inte välkommet då de redan är otroligt korta. Nu ska jag dock skriva, tanken på att jag bara har två veckor kvar här fick igång min inspiration ordentligt.

Kommentera här: