Allt och ingenting

Just nu händer här ej så mycket, Fall Back festival var både en besvikelse och bättre än förväntat. Började i den bättre delen tyvärr och i slutändan fanns det inte så mycket att göra, men lärde mig leka med lasso iaf. Smeden på bilderna gör det till yrke och var jätte trevlig och super intressant att se hur det går till. Vapenfixaren hade gjort allt själv av material här från San Diego och även byggt båten på bilden, rätt så fanatstiskt. Han förklarade också alla grejers funktion och bara jag hinenr nåttag ska jag föröska skriva ner det åt er också för en del saker är kanske inte så självklara. Funderade här om dagen om det är något speciellt ni skulle vilja läsa om? Kommentera elelr skicka ett meddelande isåfall, för det enda jag kommer på är kollektivtrafiken, hur det är att bo på en militärö som jag kallar det ;) och skillnader på matbutiker här. O så säkerheten här, men där tog det slut så om ni har någo idér och vill veta hur amerikanerna gör vissa saker så fråga gärna, så får jag lite inspiration :) Köra kan de inte det kan jag redan nu berätta. Annars så är det valdag här idag och passligt också svenska dagen så medan amerikanerna röstar så tänker jag sjunga modersmålets sång. Hade en intressant dag igår så om jag glömmer bort det ska jag berätta lite som tangerar säkerheten här. Aj jo en annan sak ni får påminna mig om är hur jag lyckas med att inte slinka under polisernas radar, hehhe. Lyckas alltid stöta på dem på något sätt. Till mitt försvar är polisnärvaron MYCKET högre här än hemma och de tycks ha en rutt som går just utanför mitt hus. Nu ska jag kila iväg igen, mitt kort härjade igår så har lite shoppande att göra innan det blri stranden.

Kommentera här: